Zakupy w Internecie oparte są w dużej mierze na zaufaniu. Przecież klient nie może dotknąć i obejrzeć produktu z bliska musi więc w momencie zakupu zaufać sprzedawcy. My we Frasco dokładamy wszelkich starań, aby zarówno produkt, jaki i proces składania zamówienia, a także obsługa przed i po sprzedaży była na wysokim poziomie. Ci z Was, którzy już nas znają, niektórzy nawet od wielu lat jeszcze z czasów sklepów stacjonarnych, mają do nas zaufanie. A co z nowymi klientami?
Opinie, które budzą zaufanie
Co buduje zaufanie w przypadku nowych klientów? Każdy pozytywny kontakt telefoniczny lub mailowy jeszcze przed dokonaniem zakupu z pewnością pomoże Wam nabrać przekonania, że jesteśmy godni zaufania. Piszcie zatem lub dzwońcie. Nawet jeśli nie uda się Wam dodzwonić za pierwszym razem, to bez wątpienia oddzwonimy.
Najważniejsze są jednak opinie innych kupujących, zwłaszcza te wyczerpujące. Czujemy się pewniej, gdy możemy przeczytać opinie, które rozwieją nasze wątpliwości co do produktu i sprzedawcy. Dlatego prosimy nie szczędźcie nam słów. To ważne dla nas i dla Was. Warto poświęcić chwilę, aby opisać swoje doświadczenia i pomóc innym kupującym, zwłaszcza jeśli sami chętnie czytamy opinie.
Jeśli znajdziecie czas, aby wystawić nam opinię bezpośrednio w naszym sklepie (otrzymacie stosowny email), a także w wyszukiwarce Google (link poniżej) to w ramach podziękowania raz w miesiącu wybierzemy najciekawszą opinię i przyślemy Wam drobny prezent. Wasza opinia na temat samego produktu oraz obsługi jest bardzo ważna zarówno dla nas, jak i dla innych klientów.
Opinie, które pomagają rozwiązać problem
Najbardziej cieszą nas oczywiście pozytywne doświadczenia naszych klientów, które przekładają się później na pozytywne opinie. Jednak nie jesteśmy w stanie wyeliminować z góry wszystkich problemów i kłopotliwe sytuacje mogą się czasem zdarzyć. Zanim wysyłka od nas trafi w Wasze ręce przechodzi przez wiele innych rąk, np. dostawców i kurierów. To może generować różnego typu sytuacje. My z kolei też jesteśmy ludźmi, którym zdarza się czasem popełniać błędy. Nie zawsze też wszystko zależy od nas, np. czas dostawy z fabryki lub ewentualne stłuczki.
Niemiej z naszej strony zawsze możecie liczyć na pełne życzliwości i chęci pozytywnego rozstrzygnięcia problemu podejście. Pomagamy często nawet tam, gdzie teoretycznie kończy się nasza odpowiedzialność. Nie zostawiamy klientów samych z problemem. Dlatego w sytuacji trudnej prosimy Was o email lub telefon przed wystawieniem negatywnej opinii. Jesteśmy przekonani, że znajdziemy wspólnie jakieś rozwiązanie, tak aby każda ze stron była zadowolona.