REGULAMIN KARTY STAŁEGO KLIENTA FRASCO

REGULAMIN KARTY STAŁEGO KLIENTA FRASCO

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin niniejszy określa zasady przyznawania i korzystania z Karty Stałego Klienta,wystawianej przez FRASCO sp. z o.o. z siedzibą w Drwęsie , przy ul. Jaworowej 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000476247, posiadającą numer NIP: 7773233520 i REGON 302546047.
  2. Karta Stałego Klienta daje jej użytkownikowi prawo do rabatu przy zakupie produktów w salonach firmowych Frasco oraz do otrzymywania informacji o ofertach specjalnych organizowanych dla posiadaczy kart.

Warunki uzyskania Karty Stałego Klienta

  1. Kartę Stałego Klienta może otrzymać każda osoba fizyczna, która czytelnie wypełni i podpisze uzyskany od sprzedawcy formularz z danymi osobowymi oraz wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w bazie FRASCO sp. z o.o. w celu realizacji programu Karty Stałego Klienta oraz spełni jeden z poniższych warunków:
  • dokona jednorazowo zakupu o minimalnej łącznej wartości 3 000 złotych w  salonie stacjonarnymFrasco lub w sklepie internetowym www.frasco.pl,
  • w przeciągu 12 miesięcy zbierze paragony na w/w kwotę i przedstawi w salonie stacjonarnym Frasco, jako dowód do wydania karty,
  • weźmie udział w jednym z konkursów organizowanych przez FRASCO sp. z o.o., którego regulamin umożliwia zdobycie Karty Stałego Klienta,
  1. W przypadku stwierdzenia podania w formularzu danych niezgodnych z prawdą lub stanem aktualnym, FRASCO sp. z o.o. może odmówić wydania karty lub anulować wydaną kartę.

Korzystanie z Karty Stałego Klienta

  1. Karta Stałego Klienta Frascoupoważnia do 10% rabatu udzielonego od ceny detalicznej towarów zakupionych w salonie stacjonarnym Frasco osobiście lub za pośrednictwem zamówień złożonych telefonicznie lub mailowo.
  2. Rabaty z dwóch lub więcej Kart Stałego Klienta nie sumują się.
  3. Rabaty wynikające z Kart Stałego Klienta nie dotyczą towarów przecenionych, ani towarów objętych inną ofertą specjalną/akcją promocyjną.
  4. Karta Stałego Klienta uprawnia również do korzystania z ofert specjalnych organizowanych dla posiadaczy kart. Informacje na temat tych ofert będą przekazywane za pośrednictwem wiadomości email, wiadomości tekstowej lub w inny sposób w zależności od rodzaju danych podanych w formularzu karty Stałego Klienta.
  5. FRASCO sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wyłączenia rabatów wynikających z Kart Stałego Klienta dla niektórych towarów.
  6. Karta Stałego Klienta jest kartą imienną, opatrzoną numerem identyfikacyjnym i przypisaną do konkretnego Klienta, zgodnie z danymi podanymi w formularzu.
  7. Warunkiem uzyskania rabatu przy zakupie jest okazanie Karty Stałego Klienta lub potwierdzenie tożsamości posiadacza karty.
  8. Karty nie wolno odstępować osobom trzecim. W takim przypadku uprawnienia przysługujące Stałemu Klientowi, do którego Karta została przypisana, automatycznie wygasają. Sprzedawca, któremu zgłoszono uprawnienia z Karty Stałego Klienta może poprosić o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby posługującej się Kartą.

Informacje o karcie

  1. Wydawcą Karty Stałego Klienta jest FRASCO sp. z o.o.z siedzibą w Drwęsie (62-070) przy ul. Jaworowej 9.
  2. Karta Stałego Klienta jest kartą plastikową z numerem Klienta i jego podpisem. Karta Stałego Klienta nie jest kartą płatniczą i nie posiada określonego terminu ważności.

Odpowiedzialność wydawcy karty

  1. Wydawca karty nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przyczyn losowych, w szczególności takich jak: zgubienie, zniszczenie karty lub działanie osób oraz firm trzecich.
  2. Wydawca karty nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie informacji Klientowi w przypadku, gdy:
    • Klient poda nieprawidłowe lub nieczytelne dane,
    • Klient nie poinformuje Organizatora o zmianie danych kontaktowych,
    • niedostarczenie informacji wyniknie z winy osób lub firm trzecich.

Ustalenia końcowe

  1. W razie zgubienia karty lub jej uszkodzenia, prosimy o powiadomienie FRASCO sp. z o.o. na adres e-mail: sklep@frasco.pl lub zgłoszenie zaginięcia w salonie stacjonarnym  Frasco w Galerii Avenida, ul. S. Matyi 2, 61-586 Poznań. Przyjęcie informacji wraz z podaniem procedury uzyskania duplikatu Karty, zostanie potwierdzone przez FRASCO sp. z o.o., na podany przez Klienta w zawiadomieniu nr tel/fax lub mail. Warunkiem uzyskania duplikatu karty jest uiszczenie na konto FRASCO sp. z o.o. opłaty manipulacyjnej w wysokości 50 zł. Po uzyskaniu wpłaty duplikat Karty zostanie przesłany do Klienta za pośrednictwem poczty.
  2. Wydawca Karty Stałego Klienta – FRASCO sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do unieważnienia Karty bez podania przyczyny i bez prawa do ubiegania się przez Klienta o odszkodowanie. Klient zostanie powiadomiony na piśmie o unieważnieniu Karty.
  3. FRASCO sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do Regulaminu Karty Stałego Klienta Frasco.
  4. Niniejszy Regulamin dostępny jest w salonie stacjonarnym Frasco, na stronie internetowej www.frasco.pl oraz przekazywany jest klientowi wraz z kartą.
  5. Wypełnienie i podpisanie formularza przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Klient wyraża tym samym zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji programu Karty Stałego Klienta zgodnie Art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  6. Administratorem danych jest spółka Frasco Sp. z o.o. z siedzibą w Drwęsie (62-070), ul. Jaworowa 9, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000476247, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, posługująca się nadanym numerem NIP: 7773233520.
  7. Odbiorcami danych osobowych klienta mogą być pracownicy Spółki, biuro rachunkowe, kancelarie prawne, dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT, operatorzy pocztowi i kurierzy oraz organy uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa.
  8. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia programu Kart Stałego Klienta lub do momentu wycofania zgody przez klienta.
  9. Klient ma prawo do wglądu, sprostowania i wycofania swoich danych osobowych oraz do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu co do ich przetwarzania do organu nadzorczego.
  10. Klient ma prawo w każdym momencie zrezygnować z korzystania z Karty Stałego Klienta Frasco.
  11. Wszelkie nieujęte w niniejszym Regulaminie kwestie sporne regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Marki z historią

Produkty z duszą

Życzliwa obsługa

Pozytywne opinie

Potrzebujesz pomocy?

+48 726 314 110   /   +48 607 083 302   /   sklep@frasco.pl

Zapytaj o dostępność produktu

    facebook instagram pinterest